Wednesday 2 May 2012

SALAM MAHABBAH UNTUK SEMUA




Salam Sejahtera semua..Alhamdulillah..setinggi2 syukur kerana diberikn kesempatan utk mula menulis blog ini..Banyak sebab kenapa aku mula tulis blog ni..antaranya adalah ingin berkongsi pd semua tentang diri aku,ape aku buat,Madrasah Al-Qurra',,journey aku dalam Herbalife &.misi penyebaran dakwah demi kebaikan semua..insyaAllah..kite sama2 kongsikan..Alhamdulillah..aku syukur sgt dipertemukan dgn peluang yg bagus,manis& mmg dinanti2kan aku & suami aku..Hehe..

InsyaAllah dlm blog ini aku akn cuba sebaik mungkin berkongsi seberapa byk ilmu&pengalaman buat pengajaran utk aku & pembaca2 semua..Jadi,kalau ade bahasa2 yg mgkin tidak sepatutnya sy gunakan @ ape2 yg mgkin menyinggung mana2 pihak harap dapat memberi komen /teguran positif dgn berhikmah..insyaAllah,sy akan cuba memperbaiki mutu penulisan sy ini dr semasa ke semasa..;)

No comments:

Post a Comment